POLITYKA ZWROTÓW

Klient ma prawo do zwrotu towaru zakupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki, odsyłając przesyłkę na adres sklepu.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu pieniądze przekazujemy przelewem bankowym na konto klienta.

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, nie może być otwierany, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu. Towar nie spełniający powyższych zasad nie zostanie przyjęty do zwrotu.

Koszty odesłania zwracanego towaru ponosi klient. Nie przyjmujemy przesyłek „za pobraniem”.

Zwracany towar należy odesłać wraz z otrzymaną fakturą lub potwierdzeniem zamówienia.

W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia bądź braku produktów Klient zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokółu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.
  
UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby! Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.